Ponedjeljak, 03 Siječanj 2022 03:06

Ne iznenađuje da dubrovački vijećnici ne shvaćaju kakvo su poniženje od DPDS -a doživjeli

Piše:

Gradsko je vijeće na posljednjoj prošlogodišnjoj sjednici cijenu DuCarda, povislo na 250 kuna, odnosno izjednačilo je s cijenom karte za zidine koju prodaje Društvo prijatelja dubrovačke starine. Kako je Društvo u međuvremenu pristalo prodavati DuCard na svom prodajnom mjestu na Širokoj ulici, Vijeće je, a posebno Andro Vlahušić, proglasio „pobjedu nad DPDS -om”.

Oni razumni, manje euforični, poput vijećnika Ivana Cetinića (KLGB Ivice Roka) upozorili su kako prodajom DuCarda na Širokoj ulici Grad neće postići financijski efekt koji očekuje.

IVAN CETINIĆ: NE ZNAM DOĐE LI NA ZIDINE DNEVNO VIŠE OD 20 GOSTIJU S KARTOM KUPLJENOJ NA ŠIROKOJ ULICI

- Prodajom DuCarda na DPDS -ovom prodajnom mjestu na Širokoj ulici neće se polučiti financijski efekt koji Grad očekuje, neće sigurno, neće 100 posto. Ako je DPDS pristao prodavati DuCard na jednom prodajnom mjestu, odnosno na Širokoj ulici, to nikako ne znači da je Grad pobijedio i da je DPDS popustio. Inače je prodaja karata za zidine na Širokoj ulici vrlo malo zastupljena, na tom prodajnom mjestu najviše idu vaučer karte za agencije, a individualni gosti na to mjesto vrlo rijetko zalaze, a kamoli da će tamo poći kupiti DuCard. Ne znam dođe li na zidine dnevno više od 20 gostiju s kartom koju su kupili na Širokoj ulici. Vi i sad praktički vrlo blizu ulazu na zidine s Pila imate tri mjesta na kojima se prodaje DuCard pa je prodaja slaba. - rekao je Cetinić.

cetinic ducard030122

Ako su Cetinićevi podaci točni, a on je inače u DPDS -a zaposlen sezonski na prodaji karata, tada se samo po sebi postavlja pitanje čemu tolika eurofija vijećnika na posljednjoj ovogodišnjoj sjednici Gradskog vijeća kad ih je, kako trenutno stvari stoje, DPDS zapravo sve porazio.

PRODAJA DUCARD -A ZA DPDS BI ZNAČILA SAMOELIMINACIJU

- Dva su prodajna mjesta sa strane od Pila, na Svetome Luki, ispred Pomorskog muzeja na tvrđavi Sveti Ivan, na Širokoj ulici i na Lovrijencu, a netko tko dođe na Lovrijenac i kupi kartu za 50 kuna, ako želi i na zidine ima nadoplatu od 150 kuna. - istaknuo je Cetinić.

ducardtekst 030122 2

Odgovorio je i na pitanje što misli zašto DPDS ne želi prodavati DuCard na svojim frekventnim prodajnim mjestima, konkretno na ulazima na zidine.

- Vjerojatno bi to za DPDS značilo samoeliminaciju, nema drugog razloga. Ja sam to rekao i na Vijeću, najviše će problema imati zaposlenici DPDS -a, a već su ih imali s gostima koji, nakon što kupe našu kartu, otkriju da su mogli kupiti DuCard i dolaze prigovarati. Gostima je teško razumjeti da kod nas ne mogu kupiti karticu. - rekao je Cetinić.

Ako DPDS na svoja frekventna mjesta nije uvrstio prodaju DuCarda, pa što su onda toliko euforični vijećnici u Vijeću, kakvu je to pobjedu proglasio Vlahušić kad će broj prodanih karata za zidine i dalje biti veći od broja prodanih Dubrovačkih kartica za ulazak na zidine.

MARKETINŠKI STRUČNJAK ANDRO VLAHUŠIĆ?!

Da bi prodaja DuCarda narasla toliko da se od nje u gradsku blagajnu slijeva velik dio novca na promidžbi te kartica trebat će jako puno raditi. U povjerenstvu za DuCard, čiji su od članovi postali i vijećnici Ivan Maslać i Andro Vlahušić, ne sjedi nitko tko je stručnjak za marketing.

Cetinić je na Vijeću kazao kako „DuCard treba iskakati iz paštete”. Gradonačelnik je dodao kako ta kartica „treba vrištati”, a o svemu se na Vijeću pričalo samo ne o tome da se to da nekome tko zna što radi, što je marketing, nekome tko zna osmisliti tako veliku i skupu reklamnu kampanju. Možda će se taj dio posla povjeriti Vlahušiću?!

vlahusic ducard030122

U svakom slučaju iluzorno je očekivati da će Ducard već u nadolazećoj sezoni, prodajom proizvesti neki ogroman financijski efekt po proračun. Sezona je naime već pred vratima, a dobra marketinška kampanja ne može se sklepati u mjesec dana. Slaže se s time i Cetinić.

- Ja sam gradonačelnika, ima sigurno tri - četiri mjeseca, na jednom od sastanaka upozorio kako za veću prodaju DuCadra treba i velika promidžba. Cilj je da turisti kupuju DuCard. Teško da će se u sezoni koja je pred nama pokazati koja je dinamika prodaje DuCarda. Možda ćemo neke pokazatelje imati tek u kolovozu. - rekao je Cetinić.

NEMA STRATEGIJE

Inače, na Vijeću se moglo čuti kako je intencija da karte za zidine ne postoje, da ih DPDS ukine jer vijećnici su izračunali kako bi po prodajom DuCarda DPDS-u pripalo 75 kuna, odnosno 60 bez PDV-a.

O strategijama i taktikama kako uvjeriti DPDS da odustane od svoje karte za zidine na Vijeću se nije govorilo, nije da ih nisu željeli otkrivati nego one niti ne postoje.

Vlahušić je pohvalio Frankovića jer je prihvatio njegov prijedlog o izjednačavanju cijene DuCarda i karte za zidine. No, gradonačelnik, svjestan izazova i oko Ducarda, ali i oko odnosa s DPDS-om, nije bio toliko euforičan pa ni ne čudi što je rekao ako u godinu dana DuCard ne prestigne broj prodanih karata za zidine, da će to značiti da nisu sposobni i da nisu gostu znali prezentirati što kartica nosi i koji su njezini benefiti.

ducardtekst030122 1

I dok je Vlahušić, govoreći o DPDS -u kazao kako im je „teško prihvatiti da više neće brojiti tuđe novce”, Franković se DPDS -a nije doticao.

Inače, izjednačavanjem cijene DuCarda i karte za zidine, DPDS svakako nije kapitulirao, niti su uvrštavanjem kartice na prodajno mjesto na Širokoj ulici izgubili bitku jer Dubrovačka kartica još uvijek nije pretvorena u brend, još je slaba da bi utjecala na broj karata koje DPDS proda za zidine na godišnjoj razini. Izgleda da to ne shvaćaju jedino dubrovbački gradski vijećnici. Nimalo iznenađujuće.

 

fabrio250 2019

konavle 250

zupa 250

zupanija 250

oglasavanje 250x349 2019