Ponedjeljak, 10 Travanj 2023 18:31

Maslać: Avio karte konačno će se ponovo moći kupiti u Gradu, a DuPass dobiva atraktivno prodajno mjesto

Piše:
Ivan Maslać Ivan Maslać Foto: dpp

Nakon što je Turistička zajednica Grada Dubrovnika odustala od zakupa prostora gdje se u sklopu Dubravke na Brsaljama nalazila suvenirnica, u taj prostor u vlasništvu UTD Raguse ući će Zračna luka Dubrovnik. Cijena zakupa nije mala, a dok se mnogi pitaju što to sve treba Zračnoj luci i zašto DuPass umjesto u svojim prostorima u Čilipima žele prodavati na Pilama, plan koji je za Dubrovnikpress.hr ispričao komercijalni direktor Zračne luke Dubrovnik Ivan Maslać, itekako je logičan.

Nakon što je Grad Dubrovnik, nedugo poslije posljednjih lokalnih izbora, izjednačio cijenu DPDS-ove karte za zidine s cijenom DuPassa ili negdašnjeg Dubrovnik Carda te potom ozbiljno počeo razvijati koncept te dubrovačke kartice s ciljem da bude što dostupnija turistima, a što će u konačnici Gradu osigurati dodatne prihode, ako se uzme u obzir da je karta za zidine prvo što turisti kupuju po dolasku u Grad, posve je logično da im se DuPass mora nuditi na prodajnom mjestu što bližem zidinama.

No kakva je uloga Zračne luke Dubrovnik u prodaji DuPassa, pitanje je koje mnogi opravdano postavljaju, a na koje Ivan Maslać ima spreman odgovor.

- Prema odluci Gradskog vijeća, deset posto od prodaje svakog DuPassa kojega proda Zračna luka, ulazi u fond namjenskih sredstava za oživljavanje zimskog reda letenja, odnosno zimskog turizma. To je jedan dugotrajan proces koji puno košta i mi smo skupa s Gradom Dubrovnikom pronašli modalitet kako namaknuti novce kako bi, kao glavni nositelji pregovora s avio kompanijama, uz Grad Dubrovnik i TZ Grada i Županije, dogovorili što veći broj zimskih linija, kako bi se vratili na rezultate iz minimalno 2019., odnosno rezultate bolje iz te rekordne godine. - rekao je Maslać.

- Mi ćemo DuPass prvenstveno prodavati i reklamirati u Zračnoj luci, ali analize su pokazale kako većina turista ima naviku ulaznice za zidine kupovati neposredno prije samog posjeta toj znamenitosti. Osim u Zračnoj luci, odlučili smo omogućiti turistima kupnju DuPassa u neposrednoj blizini zidina, a to je u prostoru UTD Raguse na Brsaljama od koje je TZ grada Dubrovnika u međuvremenu odustala. - kazao je Maslać.

I dok se špekulira kako će ZLD na Brsaljama osim DuPasaa prodavati asortiman koji nudi u svom duty free shopu u Čilipima, Maslać takve navode demantira.

- Osim DuPassa, prvenstveno ćemo turistima biti na usluzi davanja informacija, a u prodaji će biti određeni asortiman autohtonih hrvatskih proizvoda. To će biti jako mali asortiman najprodavaniji hrvatskih autohtonih proizvoda. Ne želimo prodavati suvenire baš kako ne bismo bili konkurencija suvenirnica. Kad me pitate za duty free asortiman, naravno da neće biti parfema, akloholnih pića, cigareta i Toblerone čokolada. - istaknuo je Maslać.

Kad je u pitanju najamnima koju će ZLD za prostor na Brsaljama plaćati UTD Ragusi, ona nije mala.

- Ponuđen nam je prostr po cijeni od 120.000 eura plus PDV i drugi dodaci, a kad me pitate kakva su naša očekivanja, sad ih je nezgodno prognozirati jer je ljetni red letenja počeo i teško da ćemo prostor otvoriti prije lipnja i jako je nezgodno prognozirati kolika će biti prodaja DuPassa. Kolika god ona bude ove godine, ti će se efekti vidjeti tek iduće zime. Moram naglasiti kako je riječ o dugoročnom projektu i već smo u kontaktima s poslovnim subjetima s web platformama i zakupili smo određene platforme koje će reklamirati samu poziciju prodajnog mjesta i DuPassa, a važno je reći kako puno očekujemo i od vas lokalnih medija jer nam je vrlo važna potpora preko vaših platformi. - istknuo je Maslać.

Prostor na Brsaljama, naglasio je Maslać, radit će cijelu godinu. U njemu će se moći kupiti i avio karte.

- Zračna luka Dubrovnik je već pokrenula projekt travel centra i prostor na Brsaljama bit će otvoren tijekom cijele godine. U njemu će biti svojevrsna agencija koji nismo imali zadnjih godina, nismo imali svoj prodajni prostor u kojem građani i turisti mogu kupiti zrakoplovne karte i cilj nam je da budemo u najboljem prostoru, a Pile to zaista jesu. - rekao je komercijalni direktor Zračn eluke Dubrovnik Ivan Maslać.